Sarah är hemma!!!

 




Så kom hon hem på en nästan veckolång visit...dottern långt långt bortifrån. Hur trevligt som helst. Vad skönt det är när barnen är sk vuxna och man kan umgås med dom på ett enbart trevligt sätt.

Vi passade på att ha en tjejbjudning med gamla godingar och det var väldigt trevligt att träffa tjejerna igen!!! Ja faktiskt, även om Jennnifer bäddades ner kl 20.30 efter ½ glas vin. Vi surrade och lyssnade på ny och gammal musik och jag slog tån i soffan så jag fortfarande mår illa när jag tar i den.

Tjejerna gick ut -  jag satte mig i soffan, det är så det blir när man är medelålders:-o Richard blandade som vanligt fantastiska drinkar, mums! Mat hade lagats till en hel bataljon som vanligt så kylskåpet var överfullt igen...

På lördagen kom han - Filip den förträfflige körandes från Västerås i en Volvo V40. Tryggt och säkert då han haft körkort ca ett halvår. Han hade tillfrågats innan om han åt lax och det gjorde han. Efter att han ätit middag sa han att det var väldigt gott trots att han egentligen inte åt fisk! Men vi ringde ju speciellt och frågade om du åt lax - nej ni frågade om jag åt lök...?

På söndagen lämnade dom hemmet och jag har aldrig sett så mycket packning. Sarah i upplösningstillstånd och Filip i halvpanik över hur allt skulle få plats i bilen. Allt löste sig och nu befinner dom sig i ett snöfritt Sälen.
Sarah vi kommer att sakna dig!!!


Kommentarer
Postat av: lena Berggren

kommer såklart på festen i januari, ser fram emot det. Äntligen får liket i garderoben komma ut, kilten alltså.

Vi kommer gärna på fredagen, vi hörs närmre fram.

Vi önskar er en riktigt God Jul

Lena och Mats

2009-12-18 @ 18:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0